نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2243
-
الف
+

فلم زنده یاد «علی انصاریان» در سالروز تولدش اکران می شود

سازندگان فلم کمدی «جگر زلیخا»، با دریافت مجوز نمایش، قصد اکران آن را در سالروز تولد زنده‌یاد «علی انصاریان» دارند.

به گزارش آی فیلم 2، سازندگان فلم کمدی «جگر زلیخا»، با دریافت مجوز نمایش، قصد اکران آن را در سال‌روز تولد زنده‌یاد «علی انصاریان» دارند.

«ایرج تقی‌پور»، تهیه‌کننده این فلم در یک مصاحبه گفته است: کمدی «جگر زلیخا» تابستان سال گذشته در ایران و ترکیه مقابل رفت و اکنون آماده نمایش است. البته در ماه‌های اخیر، سینماها به دلیل شیوع کرونا و تعطیلات مداوم، اوضاع مناسبی برای اکران ندارند، ولی با توجه به مضمون کمدی و فضای شاد آن امیدواریم بتوانیم به گرم شدن گیشه و نشاط اجتماعی کمک کنیم.

وی افزود: «در زمانی که صاحبان فلم‌ها، ریسک اکران فلم‌شان را در این ایام نمی‌پذیرند، ما آمادگی اکران «جگر زلیخا» را داریم و اگر حمایتی که از سایر فلم‌ها در این ایام می‌شود، مشمول اکران این فلم هم شود، آن را از ۱۴ سرطان(تیر)، هم‌زمان با سالروز تولد علی انصاریان اکران خواهیم کرد.

زنده یاد «علی انصاریان»، بازی گرم و متفاوتی در این فلم داشته است و در نقش یک آوازخوان غیر مجاز که به زبان انگلیسی تسلط ندارد ولی اصرار به خواندن ترانه‌های انگلیسی دارد، فضای کمدی بسیار جذابی در فلم ایجاد کرده است.

پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی، مریم امیرجلالی، بهراد خرازی، محمد فیلی، افشین سنگ‌چاپ، مجید شهریاری، شراره رخام، شیوا خسرومهر، شیوا طاهری، مهدی امینی، علی کوچولو، مهدی حسینی، مریم نقیب، شیما جوهری و مسعود حقی، بادیگر بازیگران ایرانی فلم «جیگر زلیخا» می باشند.

گفتنی است «علی انصاریان» فوتبالیست مشهور ایرانی که رو به عرصه بازیگری آورده بود، روز چهارشنبه 16 دلو(بهمن) سال 1399 بر اثر  ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفت.

مرحوم «انصاریان» در فلم های «کلوپ همسران»، «حس خوب زندگی»، «پاداش سکوت»، «رمانتیسم عماد و طوبا» و همچنین در سریال های «زیر آسمان شهر»، «چارخونه»، «خانه اجاره‌ای»، «نقطه چین»، «محکومین» و «کیمیا» ایفای نقش کرده بود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر